21 Ocak 2012 Cumartesi

09.12.2011 GEMİDE

Beşik gibi sallanan bir gemide şahane bir uyku ve bugün 07:00’de uyanıyoruz. (Eeee alışıyoruz artık) Rüzgarı kafadan alıyoruz, güney batı esiyor, yine sallanıyoruz. Kahvaltı çok şık Rotterdam restoranda ve fitness’e gidiyoruz. Öööööö, kahvaltı üstü fitness, üstü sallanan bir gemi = mide bulantısı, baş dönmesi, ancak bir saat yatma ve 2 kase çorba ile toparlayabiliyorum. İlter aslanlar gibi fitness sonrası kitap okuyor, canavar gibi de bir öğle yemeği yiyebiliyorJ.
Bu akşam geminin formal gecesi,yani herkes çok şık, erkekler takım elbise ya da smokin, kadınlar gece elbisesi. Arada uymayanlar olsa da hemen herkes dikkat etmiş. Tiyatro salonunda kaptan herkese hoş geldin şampanyası sunuyor ve ‘’geminin ilk ve son bedava içkisidir, içebildiğiniz kadar için’’ diyor. Ardından Broadway taklidi bir şov, kötü bir taklit, yarısında çıkıyoruz. Ööööö midem bulanıyor zaten…

http://www.hollandamerica.com/cruise-vacation-onboard/Veendam

3 yorum:

  1. Gemideki ilk geceyi ben neredeyse uyumadan geçirdim.Çünkü sallantıdan korkmuştum.
    Gemiye binerken bavullarınıza yeterince içki stoğu yapmalısınız yoksa iflas kaçınılmaz olur.
    Bu tür seyahate sallantıdan kötü olanlar ile denizden/gemiden korkanlar katılmamalı.Dalga yüksekliği ilk gün 4-5metreydi ama ilerleyen günlerde 6-8 metreye yükseldiğini de gördük yani.

    YanıtlaSil
  2. Kaptanın hoş geldiniz kokteylinde ,geminin üst düzey yöneticileri tanıtıldı.Bunların içinden 2.kaptan için "benim hastalanmamı ya da işten atılmamı beklemek dışında yaptığı işler de var" diye tanıtması herkesi çok güldürdü.
    Benim hatunun yazdığı bir bilgiye de itirazım var;Geminin uzunluğu 200 degil 220 metreden de fazla diye hatırlıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Güney Amerikanın yarısından daha güneyde,Pasifik Okyanusundasyız.

    YanıtlaSil