3 Aralık 2011 Cumartesi

04 Aralık 2012 seyahat başlıyor

Bu gün ikimiz de çok heyecanlıyız.
Yarın şahane bir gezi başlıyor. :)
Bodrum'dan....

1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

2. Rota ;5 Aralıkta İstanbuldan THY ile Sao Pauloya 13 saatlik bir uçuşla gidiyoruz.
    Sao Pauloda bir gece kaldıktan sonra Şili başkenti Santiago ya uçuyoruz.Bu uçuş da 5 saat.
    Santiagoda bir gece kalıyoruz ve 120 km uzaklıktaki Valparaiso ya geçiyoruz.Valparaiso bir "dünya mirası" kent.Pasifik okyanusu kıyısında.Oradan Hollandamerica nın ms vendaam gemisine çıkıyoruz.12 gün artık bu gemideyiz.Gemi Pasifik okyanusundan güneye yani Antartikaya doğru iniyor.Önce Puerto Monte ve sonra da Punta Arenas limanlarına uğruyor ve oralarda karaya çıkarak gezmemize izin veriyor.Sonra en güneyde ,sanırım Güney Kutbu dairesi içindeki Ushuaia ya gidiyoruz.Macellan boğazından geçerek Atlas Okyanusuna geçiyoruz.Oradan önce Falkland adalarına ve sonra da kuzeye çıkıyoruz:Önce Arjantine ait Stanley e ve sonra Uruguaya ait Montevideo ya gidiyoruz.Son durağımız Buenos Aires oluyor.Orada bir gece kaldıktan sonra uçakla Brezilyanın Sao Paulo kentine geçiyor ve THY ile tek seferde İstanbula dönüyoruz.
    22 Aralıkta döneceğimiz İstanbulda 24 Aralıkta İTÜ Mezunlar Meydanı açılışına katılacağız ve aynı günün akşamında köyümüze döneceğiz.